Ett inlägg jag skrev förut idag...

Såg ut såhär:
Perkele!

Eller PerkUle som jag uttalar det!
Håller på hökar på Östersundsbostäders hemsida lite då och då för att se vilken plats vi ligger på på lägenheten men det e nån jävel som e före oss.. vi e 2a
INTE okej.. Vi MÅSTE få lägenheten... katastrofalt e vad detta är!¨
_____________
Tänkte publicera det där idag men nu har jag ångrat mej =D Vi är ETTA =D Numero UNO!
Jaaa jag vet, sista dagen är den 9e men jag tror fan att det här är våran tur! Inflytt 1 Juni isf. Jag lär inte vara till så stor hjälp då men jag kan va en jobbig kärring som dirigerar vart allt ska iallafall haha! Faaan om nån snor första platsen!!!
So Looong!

Kommentarer
Postat av: Minna

Åh va roligt, hoppas ni får den. Och du, jag saaaaaknar dig! I maj kommer jag upp och då vill jag ses. (såklart om jag kommer upp innan också) Puss

2010-03-02 @ 20:21:28
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Jossan

Woohoo!! Håller tummarna för att ni får lägenheten!!

2010-03-03 @ 08:29:48
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Theres a k a Norsken

Jag älskar din blogg, skriv mer! så vill jag se lilla bulan också!

2010-03-03 @ 13:34:57
Postat av: MOnia

Wiiihaaa hoppas... =)

2010-03-03 @ 19:31:03
Postat av: suss

Vart ligger lägenheten?

Hur som helst, grattis! :D

2010-03-09 @ 12:20:30
URL: http://sussisplaze.blogg.se/
Postat av: Guldlock

Grattis till lägenheten:-) nu är det er! =)

Många Pussar och kramar från oss.

2010-03-10 @ 23:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0