Bra vecka!

Gosh vilken härlig jobbvecka jag har denna vecka ändå, jobbar bara 3 dagar, va ledig i Måndags (ja oturshelvetesdagen) sen jobb tis, ons, tors, ledig fredag, lördag och söndag! På fredag ska vi rensa våra förråd på grejjer, ska slänga massa skit o försöka tömma det på det mesta!
På lördag blir det IKEA =D då ska det storshoppas! Ska shoppa allt som behövs till nya lägenheten plus att vi ska shoppa säng, fick ju 8000:- i julklapp av mamma o momma till säng så det blir en fin o skön en, och stooor ska den vara! Gud vad jag längtarrrr!
Träffade Felicia o Maja igår efter jobbet förresten, riktigt kul att ses =) Felicia har jag inte träffat på hundra år känns det som, så trist att det blir så när nån flyttar men jag är ändå glad för hennes skull, hon har ju hittat rätt =))) Ska ses på fredag med tror jag det blir, hoppas på att alla tjejer kan ses då, kul med lite gamla tider ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fyyyy faaaaaan vilken bra vecka!!! :)

2010-03-19 @ 17:27:03
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0