Bästa helgen på länge =)

Japp så ere, har haft bästa helgen på länge i helgen =)
I fredags va jag ledig så jag o Janne passade på att rensa förrådet, sen på kvällen begav jag mej hem till Lilli för spelkväll med henne, Felicia och Maja! Vi spelade med andra ord (tror jag det heter?!) så jävla roligt spel höll på dö av skratt! Kul att umgås med damerna! <3
Lördagen bestod av shopping på IKEA! Jäklar vad vi shoppade! Många lappar rök men det vare helt klart värt, längtar tills vi flyttat så vi kan he upp allt =D Vi hade 5 eller 6 vagnar när vi entrade kassan =D Vi va klar med resan o allt bärande vid 12 på natten så de blev en lång dag så att säga =)) Jag bar dock inte mycket för jag har blivit handikappad med min kära ischias.. ser ut som jag blivit rövknullad i ett x antal timmar plus att jag fyllt 90 bast, INTE okej! Tur att jag fått tid hos sjukgymnasten på onsdag så jag kanske kan få nån hjälp! Höll inte på ta mej på jobbet idag o Janne fick hämta mej när jag slutade haha, katastrof!
Bytte pass imorrn så jag börjar när Janne börjar så jag tar mej dit imorrn, hur jag tar mej hem e en annan fråga för han jobbar natt men det löser sej, jag får snigla fram annars, nångång kommer jag ju hem iallafall haha!
Igår tänkte jag ligga som en säl hela dagen, men vaknade vid 11 av att världens bästa man väckte mej med frukost på sängen <3 Sen vart jag upptvingad för en promenad på isen i badhusparken, det gick ju inte särskillt fort men vi gick nog 1 km iallafall, skönt o mysigt som attan vare! Sen fikade vi på Wedemarks o kikade lite i affärer!
Underbar helg helt enkelt!
Mer sånna tack =)

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag vill också spela! Vi får dra ihop oss och leka like när jag kommer upp!

2010-03-23 @ 20:31:48
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0