Ughhh!

Blöh!
När man kommer hem från den perfekta dagen i stugan med sol, grillning o mys med familjen o min moster + karl o mina kusiner så går jag in på toaletten.. där möter jag en sånnhär:
.
.
Tillåt mej att dö! Va faan, först får vi en lägenhet som måste tapetseras om i alla rum för katter har rivit sönder alla tapeter, vilket tar ca hundra år för hantverkarna så vi måste bo hos min mamma i nån vecka som har fått mögel i köket så dom måste renovera hela det så vi får leva utan kök, i mammas sovrum utan kök, höggravid o hungrigast i stan, sen måste vi flytta in trots att dom inte är klar, ne men då kommer hantverkarna på att dom helt plötsligt inte kan tapetsera nåt av rummen när golvläggaren fixar ett golv i ett annat rum och beslutar sej att skita i vår lägenhet nåra dagar och fixa en annan lägenhet så vi får bo i ett helvete ett tag till! Tackarr!
Lilla toaletten har stinkit kattpiss i 700 år för dom som bodde här innan hade den som kattoalett?! Fräscht, javisst! Golvet har sugit in pisset och Östersundsbostäder vägrar riva upp golvet o lägga nytt så dom väljer att först lägga ättika i nåra skålar i en vecka för att få bort lukten o det gick ju skiiitbra, eller så inte, sen storstädade dom den, sen lyfte dom upp toaletten o städade där och det va INTE fräscht, sen la dom silikon runt stolen.. funkade inte heller, ne men då kom dom på att dom skulle vaxa in lukten på golvet, lukten har försvunnit endel men man känner den fortfarande.. o nu på vår stora fräscha toalett hittar jag en sånndär snusk-fisk, tillåt mej att dö!
Neee je e int bitter!

Kommentarer
Postat av: Minna

Men fy fan för Östersundsbostäder ibland alltså! Och silverfiskar är inte kul heller, vi har några i köket...fast nu när jag tänker på det har jag inte sett dom på aslänge... Dom kanske har flyttat till dig ;)

2010-07-16 @ 11:52:18
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Katta

Ja dom är ju cp osså skulle jag ringa till anticimex förut, ne men då hade dom stängt kontoret tidigare idag och åter på måndag.. yes!

2010-07-16 @ 17:30:49
Postat av: kickan

men dra åt helvete.. ÄCKLIGT!

2010-07-16 @ 21:17:06
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0