Tack =)

Tack så mycket för alla gratulationer =)
.
Att få vara mamma åt min lilla prins är det bästa som finns <3
Det är fasen inte lätt alla gånger men kärleken till honom övervinner allt! Alla dom här jäkla hormonerna man har e ju helt sjuka.. inte att leka med.. man lipar för ingenting och är känsligast i stan, jag trodde man äntligen skulle sluta lipa när man väl fött, men herre vad fel jag hade, har lipat tusen gånger sen jag födde Kian, ja ungefär iallafall haha!
.
Amningen är ju ett kapitel för sej oxå.. trodde det skulle vara skitlätt, men ack så fel jag hade där med, tur det finns ersättning med om man behöver ge det nångång ibland! Jag tycker inte det är nåt fel med det, huvudsaken är att bebisen mår bra och får i sej allt den behöver och får vara mätt och komma till ro!
.
Ska berätta om förlossningen senare med o lägga in lite bilder =)
.
Igår va tant Lilli o tant Maja här på besök, mycket trevligt! Älskar er! <3
.
.
.
Jäklar vilken bra dag vi har haft det idag! Kian har inte vart såhär nöjd nån dag tror jag som idag =) Tror jag börjar få till maten nu =D *håller tummarna* Vi har myst massor o surrat o kikat runt o sussat o vart ute o gått o grejjat =)
.
Här är en bild på hans nya bästa vän, babysittern, gud va han trivs i den!
.

Kommentarer
Postat av: Mågnus

åh vilken söt <3

2010-07-09 @ 12:12:30
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Linda

Ammning är ju inte alltid det lättaste. Och ersättning är inte alltid helt fel :) Så länge ni mår bra. Jätte fin liten kille alltså.



Ja skriv om förlossningen :)

Kramar

2010-07-11 @ 20:01:30
URL: http://bbsbrud.blogspot.com
Postat av: suss

Men gud vad lik han är pappa sin! :D



Måste få komma och se på honom snart!

Ha det så bra så länge.



Puss puss

2010-07-14 @ 06:13:09
URL: http://sussisplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0