Myssöndag ヅ

Idag ere myssöndag som gäller!
Kian har nyss badat o bytt till mysdress o har legat o myst med pappsen medans jag duschat o nu ere ombytta roller =P Nu  ligger han här i sängen i min famn o snuttar på sin precious napp ヅ
De enda ansträngande jag ska göra idag e att storhandla för veckan! Awesome!
.
Igår va jag iväg till Snorres för firning av Maddes kille Glenn som fyllt 30 =D Undrar hur han mår idag, han fick en virre av mej som han fick svepa i 3 omgångar med sugrör och sen dök det upp en absint på hans presentbord med som han fick av Madde så ja som sagt, undrar hur han mår idag hahaha!
Hade riktigt kul o riktigt bra sällskap, fick även se på en liten film som jag aldrig kommer glömma jäklar vad jag o Sandra skrattade vi vek oss o tårarna rann, men du som va på filmen va jätteduktig men jäklar va roligt de lät ibland ;)

Kommentarer
Postat av: kickan

GARVAR

2010-07-25 @ 21:37:08
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0