Ja vad ska jag ha för rubrik?

Störigt det är att man måste ha en rubrik jämt, fan man kommer ju inte på nåt nångång nästan.. man måste alltid sitta o tänka ett tag...
.
Idag har jag spenderat dagen på stan med dessa snyggingar haha:
.
.
Shoppade kläder o umgicks, mycket trevligt! Kian stannade hemma med pappsen o städade! Handlade ett gäng plagg, skönt med lite nytt när man inte har kaggen längre, va inte alls skoj att handla kläder då, då köpte jag bara nytt om det krisade, vad man än hade på sej så såg man ju ut som ett hus.. orka lägga massa pengar på det då.. ne!
.
.
Nu på kvällen och jag o Kian dammtorkat lägenheten! Ett hett tips är babybjörn, jäklar vilken bra grej, den är ju the shit! Jag har ratat den hittills men nu tog jag på mej den o jäklar vad han trivdes i den! Jag gick omkring och torkade o donade medans han satt i den o snarkade haha han e så söt! ヅ
.
Nu ligger han i sin babysitter o myser, ska snart försöka få han att sova för natten, eller ja, nåra timmar iallafall innan det är mat-tajm igen! Han e en riktig nattuggla denna lille man!
.
.
Nu säger vi gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh vilka fräsia kläder. Det är dig man ska shoppa med, så ere ju bara! ;) Puss

2010-07-27 @ 09:11:27
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: kickan

babybjörn har vi också! hihihi

2010-07-27 @ 19:27:51
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Sandra & Emelie

Åh vilka fina kläder, vart har du hittat dom??? :)

2010-07-28 @ 21:32:51
Postat av: Katta

Sandra jag har tappat bort så jag kan logga in på din blogg, kan du skicka lösen o de på min face? =)

Köpte dom på H&M o Gina!

2010-07-29 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0