Rubrik?

Hade sjukt svårt att sova inatt.. känner hur min puls i magen dunkar hela tiden.. jätteväl.. så det har blivit störigt, plus att jag känner mej proppmätt hela tiden för magen står rakt ut och växer väl antar jag.. De e precis som när man käkat för mycket för plus lite till för att det va så himla gott o sen när man sätter sej ner i soffan o ångrar att man åt det sista o magen står rakt ut.. så känns det med magen hela tiden.. jobbigt!
O börja klaga nu är nog ingen idé iom att jag kommer bli MYCKET större, har inte ens blivit stor, man kan inte se skillnad på om jag är lite tjockis på magen eller om jag e med barn om man inte känner mej så sluta gnäll nu Katta =D
Va ett tag sen, jag som va så duktig på att blogga ett tag, har hunnit med massor men nämner bara nyår, mycket trevligt, va hemma hos Lilli o käkade middag o sen vart alla skitfulla, ja förrutom Micki som va de hela tiden då men haha.. god mat, mycket skratt, lite drama o massa folk! Jag gick hem klockan 1 för då hade jag fått nog och vaknade vid halv 4 eller nåt av en instapplandes Janne som tyckte lite synd om sej själv för han va för full hahah!
Sooo Long!
Ps Den 14e får jag veta vad jag har för liten krabat i magen, vad tror du? Tjej eller kille?
Jag tror att det är en tjej! Meeen vi får se! *SPÄNNANDE*

Kommentarer
Postat av: Monia

Kul att du bloggade =) var på tiden!

En jaa du, tvåkönad kanske...HAHA

nej då, en karl! En janne jr...

2010-01-06 @ 23:06:40
Postat av: Janne

Bejbi de blir bara mer Katta att älska ;-) du är så söt i din putmage! kram

2010-01-07 @ 14:23:55
Postat av: Mågnus

Jag tror att det kommer bli en älva :o

2010-01-07 @ 20:48:36
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Minna

Jag hoppas och tror att det blir en tjej :P

2010-01-07 @ 22:04:58
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Emma

Sötnosa, det kommer gå bra dehänne vet du:)

Jag vågar inte gissa. Blir antingen en mini-Katta eller en mini-Janne. Kommer bli lika bra vilket som min vän:) (viskar Okej, jag smyghoppas på en pojke.)

Massa kärlek till dig!!

Puss och kram

2010-01-09 @ 01:48:15
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Jossan

En miniKatta blir det nog allt. Såna får man inte nog av! :) Egentligen spelar det ingen roll vad det blir, en underbar unge i vilket fall som har er som föräldrar!!

2010-01-09 @ 13:03:28
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Maddox

Jag tror det blir en pojke =D

2010-01-11 @ 01:20:18
URL: http://madeleneutani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0