Imorrn händer det!

Hello!
Längtar tills imorrn hur mycket som helst, då ere ju dax för ultraljud =D Hoppas verkligen att man kan se vad det är för kön för jag spricker snart av nyfikenhet =)
Så får vi se vilka som hade rätt när dom gissade kön med =)
Har dock tappat lite hopp om att få se för igår vare ett par som skulle få se men då hade bebisen navelsträngen mellan benen o idag vare ett par som skulle få se men va inte i rätt vecka så de lär ju bli nå för oss med hah men jag håller tummarna iallafall =)
Peji o Lollo har fått bebis nu iallfall så stort grattis till dom =D han va jättesöt!
Ne nu ska jag svulla pannkakor med grädde o sylt, har inte tid med detta jag ska ju få maaaaaaaaaat haha!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Har du kommit på något namn ännu? Jag röstar för Roger (Som från Bonde söker fru) det blir en påminnelse om vad ni haft! hahahahahahahahaah!!



Nej men skoja bara sötnöt. Vi måste dra en dejt snart! Puss

2010-01-14 @ 20:44:03
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0