Fredagkväll hos Lilli

Begav mej till Lilli direkt efter jobbet, Matilda o Linnéa är här med, de blir utgång för deras del jag går hem när jag blir trött, vägrar gå ut nykter det e så jäkla hemskt för då ser man verkligen hur patetiska många är så man skäms ihjäl haha..
Saknar att skratta lika mycket som jag skrattar nu, sådär så man får ont i magen och misstänker träningsvärk dagen efter!
Har för övrigt sträckt mina ledband i magen efter att jag cyklat på gymmet i helgen så när ja rör mej för snabbt så gör de så förbannat ont, de känns som de e äggstockarna som ska lossna men de va tydligen inte dom..men de har blivit bättre, de e bra iaf!
Fick för övrigt min lönespec idag, vart så till mej så jag krockade med en låda o spillde massa kaffe på golvet haha!

Ne nu ska vi skaffa lite föda innan vi dör!

So long!

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha, blev du rik?

2010-01-23 @ 15:45:37
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0