Back to work!

Jahapp nu är det en ny vecka, 6 dagars jobb väntar varav att jag börjar 06:00 på lördag, härliga tider!
Janne kom äntligen hem igår med, han var borta heeela helgen, jobbit! Jag saknar ju karln nästan på en gång ju haha, så det va lite jobbigt men de får man ju leva med, man måste ju få åka bort såklart! Älskar honom, idag nu föralltid!
Jag tror att lillen i magen har börjat sparkats lite nu, känns som så men man tror ju inte att det är sant så jag är ju lite osäker ;) Jooo men det måste vara han, vad ska det annars vara liksom =P
Läste på internet att magen växer fort som attan nu (kanske va därför Janne sa Hej Magen imorse när han såg mej haha) och att man kan börja få bristningar på magen nu, jag blir livrädd! jag tänker inte ha bristningar på magen, jag vägrar! Smörjer den varje kväll med bodybutter eller en gravidolja plus att jag dricker massor med vatten (stod att man skulle göra det). Hoppas innerligt att jag slipper det men vi får väl se, tiden får utvisa mitt öde!
Jahapp nu är det en ny vecka, 6 dagars jobb väntar varav att jag börjar 06:00 på lördag, härliga tider!
Janne kom äntligen hem igår med, han var borta heeela helgen, jobbit! Jag saknar ju karln nästan på en gång ju haha, så det va lite jobbigt men de får man ju leva med, man måste ju få åka bort såklart! Älskar honom, idag, nu, föralltid!
Jag tror att lillen i magen har börjat sparkats lite nu, känns som så men man tror ju inte att det är sant så jag är ju lite osäker ;) Jooo men det måste vara han, vad ska det annars vara liksom =P
Läste på internet att magen växer fort som attan nu (kanske va därför Janne sa Hej Magen imorse när han såg mej haha) och att man kan börja få bristningar på magen nu, jag blir livrädd! jag tänker inte ha bristningar på magen, jag vägrar! Smörjer den varje kväll med bodybutter eller en gravidolja plus att jag dricker massor med vatten (stod att man skulle göra det). Hoppas innerligt att jag slipper det men vi får väl se, tiden får utvisa mitt öde!

Ringde på en lägenhet idag med, hoppas verkligen att vi får den, men det va några som hade hunnit ringa före, men damen skulle ringa upp om vi fick komma och titta på den, först till kvarn.. håller tummarna, men får nog inse att det inte blir nåt =/ Vi måste ju ha större, de e ju de, o minst en 4a så det e ju inte så lätt ne..

Kom nyss hem från stan, jag o Jan-e va ute o gled lite sen käkade vi på Volos! Lilli o Matilda dök upp från ingenstans med o skulle äta där så dom joinade med!

Ne nu ska jag myspysa med min karl!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0