New Week!

Hello!
Thank gooood, äntligen en ny vecka, har legat i princip död hela förra veckan, var dödsförkyld och låg mest o sussade o ruvade i sängen! Rätt trist i längden men vad gör man..
Nu har jag gått in i vecka 22 och magen växer för fullt =) jäklar vad ådrig jag har blivit över brösten och på sidorna av magen, ser nästan lite läskigt ut, alldeles grönt ere överallt haha! Fick hem lite bebiskläder idag som vi råkade köpa, dom är ju så himla småååå, det ser ju ut som dockkläder ju, han kommer bli såå fiint mitt lilla hjärta! =)
Nu på kvällskvisten har vi släpat ner våran gigantiska tvätt till tvättstugan, sen begav jag mej till Pause där jag träffade Ellen och Anna o fikade lite =) Så jäkla najs att träffa dom, det gillas =)
Har för övrigt införskaffat oss en 42 tums platt-tv =D Är mycket nöjd =D Osså har jag införskaffat mej en Tobi, en sånndär som man ångar kläderna med så dom blir raka! Men jag vet inte om jag tyckte dom blev sådär jättesläta men jaja, jag kanske inte har fått in snittsen ännu (hoppas jag), då behöver jag aldrig nånsin mer stryka!
Ne nu tror jag jag ska till och tvätta av facet o mysa ner mej hos min älskade karl =) Eller ja, måste väl ner i tvättis 2 ggr till med.. jag hatar att tvätta!..

Kommentarer
Postat av: Minna

Va? Brukar du stryka? :)

2010-02-10 @ 18:24:56
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Katta

Haha ne det händer inte så ofta men jag tänkte bli duktig o göra det ju =D

2010-02-10 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0