Najs helg!

Betnér va skitbra! Skrattade massor, bäst var när han berättade om när han vaxade pungen då höll jag på dö av skratt hahaha!
Här är ett klipp när han berättar om det på en annan föreställning, så jävla bra hahaha:
Innan Bettan käkade vi i baren på Dalwhinnie, vart en kycklingsandwich, vitlöksbröd o cola, smarre!
Igår (lördag) vaknade jag vid halv elva eller nåt av att jag fick frukost på sängen o sen lite mys =) Gjorde oss iordning sen åkte vi o kikade på några bilar! Vi måste ju ha en ny sen innan bebisen kommer för nu har vi en 2 dörrars o det lär ju bli ett helvete när alla ska in o ut om man åker nånstans, blir förmodligen nån form av kombi, lite nyare modell, men vi får se vad vi beslutar oss för!
På kvällen hade jag dejt med Lilli, Maja o Nellie, käkade kinamat o snacka lite skit, det gillas, har saknat dom massor!
Efter det kom jag till min fasa på att Emma hade ju avskedsfest så jag åkte dit o snackade lite skit o sa adjö till henne =´( Trist att hon ska vara borta så länge, men jag tror hon kommer få det hur underbart som helst och det är hon helt klart värd så jag är ändå väldigt glad för hennes skull =D
GLÖM inte att skicka vykort ögonbrynet okeeeeej? ;)
Ne nu ere färdigskrivet! Ha´t!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hahaha fan den där killen kan han. :P Sjuka jävel. Men så grymt bra. :D Va tvungen att lägga upp den där på facebook. =)

2010-03-01 @ 00:55:48
URL: http://minasmatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0