Fulla grannar, ingen sömn och BM besök!

Hello!
Va ett tag sen nu gott folk!
Ska väl dra en snutt va jag har pysslat med..
Jobbade i lördags och hade en helvetisk natt så att säga.. grannen på ca 40 bast kände för att ha efterfest o skrika o springa o väsnas i trappen o dom som känner mej bra vet att jag e sjukt lättskrämd ibland..
Försökte sova hela den jävla natten men folk sprang upp o ner för trappen med dunderfötter eller klackskor o skrek o hade sej o varje gång det vart nå liv fick jag hjärtinfarkt så mitt hjärta slog hårt som attan i 360 (minst) o bebisen sparkade hela tiden för han kände väl på sej att jag va stressad o orolig för jag vart skrämd hela tiden.. Nuckan o dom höll på till 7 på morron, det va sista gången ja vaknade av dom, men det va det värsta gången.. då small det utav helvete så jag flög upp ur sängen o nån granne fick nog i stod o gormade hallååååå halllååå HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tusen gånger fly förbannad.. plus att jag vart hungrig o åt vid 4 på natten o hade ett härligt magknip tills nångång på dagen... fy faan vilken natt o stackars lillkillen i magen! Jävla nucka!
Och idag va min lediga dag, vaknade exakt 8.03 av att gubbarna borrade i massa lägenheter o i trapphuset, dom höll väl på till 10 nångång! Härliga tider! grrrrrrrr!
Slutklagat!
Va hos barnmorskan idag =) Fick lyssna på bebisens hjärta, lika underbart o häftigt som sist! Mitt lilla hjärta <3 Han mådde bara bra sa BM =)
Jag har gått upp 5 kg så nu väger jag 60 o måttet på magen (minns inte va de hette) va på 25 cm. Det var perfekt sa hon så de va kul att höra!
Har även börjat få foglossningar, fick testa nåt band men det var inget för mej, inte just nu iallafall, tyckte inte de hjälpte så bra och så fick jag ont i ryggen av det ?!
Ne nu ska jag prata klart med Theres innan hon dänger mej! =)
Ska lägga ut bilder nån dag snart, lovar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Finaly, ett nytt inlägg! :) Om du vill prova ett band framöver så let me know. Har kvar mitt fortfarande jöö!

2010-02-24 @ 18:28:15
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Minna

Mer bilder Katta! Saknar dig! <3

2010-02-24 @ 20:45:43
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Anneli

Men vilka roliga grannar du verkar ha och stackars liten som blev störd. :( Och va kul med bilder. =) Må ju ta och ses någe snart. :D Puss & kram <3

2010-02-27 @ 20:54:23
URL: http://minasmatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0