Hurtan o spindeln

Nu måste det vara på allvar igen, jag trotsade regnet imorse och klädde på mej och Kian och gick ut på min powerwalk klockan 08.15 för att vara exakt, det måste väl vara ett tecken på att jag börjat träna på allvar igen?!
Hade jag inte verkligen velat hade jag ju lika gärna kunnat välja att stanna kvar i den varma sängen och snusat kudde när jag såg att det regnade och va kallt ute, jag älskar känslan efter ett träningspass det är så jävla skönt!
.
Ja just ja, jag måste berätta o om inatt när jag bytte blöja på lillhjärtat, vi har skötbädden på tvättmaskinen, jag håller på att byta på honom och lutar knäet mot maskinen, då känner jag att nåt kryper på mej, jag tittar ner och där vandrar en fet spindel på mitt ben! Jag viftar bort den i panik med handen så den landar på golvet sen i stundens hetta slänger jag bajsblöjan på den hahaha!
Så kan det gå, om den inte dog av tyngden så dog den av lukten ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men usch! Jag hoppas verkligen inte att den va sååå stor!?

2010-08-10 @ 08:03:36
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Minna

Hahaha, jag hade velat se din min! :)

2010-08-10 @ 12:08:48
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: kickan

Mohahaha!! det finns spindlar här också :/

2010-08-10 @ 16:38:01
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: lilli

fyy jag hatar spindlar hjkgjkhkjgjk hoppas den dog!

2010-08-10 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0