Jag mår inte bra..

Jag har varit med om nåt hemskt igårnatt och Emma gjorde inte saken bättre den haggan!
.
Okej, först vill jag tacka Lilli, Minna o Emma för en riktigt trevlig kväll hemma hos oss, vi har grillat surrat och spelat supernintendo 
Iallafall nu till saken:
Jag mår inte bra, efter att vi hängt klart hemma så skulle jag skjutsa hem alla, först droppade vi av Lilli i stan och sen skulle vi mot Minna i Ope så vi valde den snabba vägen, alltså E14.
Vi svänger ner mot Brunflo där vid McDonald´s och vi kommer upp i 100 knyck, ne men då ligger det helt plötsligt en död räv på vägen, jag försöker skynda mej att svänga lite åt sidan så jag inte kör över den med men icke, jag kör över den och jaa.. precis på huvudet - jättehemskt! Jag blir så chockad att jag börjar gorma o Minna o Emma blir oxå rädd då när jag gormar o småskriker o frågar va fan det där var o vad jag gormar i, jag skriker då att jag kört över en räääv. Då börjas det..
Vi lugnar ner oss lite och börjar diskutera och dom försöker lugna mej för jag är helt till mej, jag har aldrig kört över ett djur o håller på dö, nåra repliker som Emma försökte lugna mej med var t.ex:
.
-Ja men det var nog bra att du körde över den för nu är den iallafall helt död.
-Eftersom du inte menade att köra över räven så är du ju ingen mördare, det är bara vållande till annans död.
osv osv i den stilen..
Mycket trevligt!
.
Sen helt plötsligt springer den en mus över vägen och hon skämtar att jag råkade köra över den med - INTE okej, den hann precis över vägen men ett tag blir jag osäker men sen säger hon att hon bara skojade - HALLÅ?!, elaka människa! hahah
Till slut får jag för mej att det kommit inälvor på hjulen efter alla "försök" att lugna mej av henne och Minna så innan Emma får gå hem så tvingar jag henne att undersöka hjulen annars får hon följa med mej hem för jag är rädd hahaha. Hon hittade inget men kom då på en mycket passande replik (enligt henne) att räven fastnat fram på grillen på bilen, alltså fy fan va dum du va haha, INTE okej, jag hoppas du haft mardrömmar inatt och en dag ska jag komma med masken och knacka på ditt fönster, vänta du bara! >=D
.
Denna vansinnesfärd kommer jag nog aldrig glömma det va jättehemskt men samtidigt spårade allt ur för alla va övertrötta så vi höll på skratta ihjäl oss av alla dåliga skämt. Jag vet det var inte alls kul egentligen men jag vet inte vad fan som hände, det är ju jättehemskt!
.
Jag körde för övrigt förbi där idag med, den ligger kvar, varför är det ingen som plockar bort den? Det ligger ju en annan på andra sidan vägen med men den har blivit överkörd minst tusen gånger och är helt platt, finns det ingen som ska ta bort döda djur från vägarna det är ju hemskt att dom ska få ligga kvar sådär?!
.

Kommentarer
Postat av: Bergman

haha huvva, då men det var ju tur att du inte var den som va först att köra på den iaf.. Ändå bra att vejja men träffa huvudet.. Jag tycker iaf synd om räven :(

2010-08-08 @ 21:12:14
Postat av: Emma

Hahaha! Jag ber om ursäkt Katta, jag vet inte vad som kom över mig haha. Tur du kunde sova inatt då. Jag kommer dock inte få nån sömn i natt efter ditt hot om masken.. jag hatar den där masken..

2010-08-08 @ 21:15:43
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: Katta

hahaha Emma, en vacker dag, en vacker dag... >=D

2010-08-09 @ 09:59:07
Postat av: Minna

Ja vilken hemst biltur! Illa att den fortfarande ligger kvar - inte ok!

2010-08-09 @ 13:51:58
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: kickan

Jag såg också den räven igår!! :( fel att ta bort räven från vägen!!!

2010-08-09 @ 22:03:22
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Maddox

Trafikverket kanske väntar på att rednecks ska komma och ta med sig alla roadkills ^^

2010-08-20 @ 12:39:06
URL: http://madeleneutani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0