Today

Jaha då va denna dag slut med, tiden bara försvinner nuförtiden jag fattar inte, man vaknar, donar lite sen ere slut o gonatt igen!
Va iväg på en långpromenad idag, självklart va lilleman med, gick mot Torvallen mot Ope.. mycket skönt men de va lite mycket skog för min smak så tillslut fick jag lite skrajkänsla så jag va tvungen att vända o gå hemåt igen haha, o tur va väl de för träningsvärken smög sej på redan när jag va ute och gick! Nu har jag skitont på innerlåren, gick ju sakta oxå så man e ju i bra form nu märker jag haha. Mötte upp Martin med o gick runt lite i Torvalla o snacka massa skit med han en stund oxå, det gillas ヅ
Här e en bild på karln:
.
.
Efter promenixen gick jag o Kian hem o Kian tjusade massa med pappa som hade jobbat hela dagen, dom hade bl.a soffhäng och en liten flygplanstur!
.
.
.
.
Hann även med att bli stoppade av polisen på kvällen, dom hade nån rutinkoll med blåsning o doning. Fikade lite hos mami o Kian fick vara där en liten stund medan vi handlade lite på Maxi!
Jag har ju blivit värst foto-hookern som ni kanske märkt så jag va även tvungen att ta kort på denna händelse hah!
.
.
Jag funderade lite över polisen som stoppade oss, han hade ca 3 dm långt skägg... är det så smart när man är polis? Min tanke är en utekväll och det blir bråk.. polisen med skägget rycker in, skulle man inte bli lite sugen att rycka han i skägget då?
.
Ne nu ere gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mågnus

haha din fotohooker! men det är bra, bilder är kul :)

2010-08-23 @ 23:21:06
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Jossan

Hahaha, jag läste hemorojder (Om järntabletterna alltså) ;)

Jag köpte ju ett pack niferex igår för att mina var slut, men nästa omgång ska jag testa dom du använde. Hoppas det blir bättre då!

2010-08-24 @ 15:04:25
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0