Titt!

Här är jag, Kian, mammas lilla latmask som blir jättearg när maten inte kommer på en gång från mamma! Det är mycket enklare att suga på flaskan för då kommer maten på en gång o då slipper jag anstränga mej så mycket!
.
.
För ungefär 2 veckor sen började ju jag ge ersättning efter amning för lilleman fick för lite mat från mej, det har funkat jättebra med NAN, Semper kan ju diskuteras, den funkar inte alls bra för Kian då fick han jätteont i magen usch det va inte alls kul. Men nu serni, nu har han förstått att det är mycket mycket lättare med flaskan så maten från mej duger ju lite sådär nu då. . Men jag försöker få i han så mycket som möjligt från mej innan han blir för arg. Just nu stoppar jag i nappen emellanåt när han börjar skrika för mjölken inte kommer lika fort som han vill så får han snutta litelite så blir det bra, sen får han tutta igen så får jag göra så för att han ska få i sej av mej. . Men nu har har börjat bli mer och mer otålig så vi får se hur det här slutar. Mjölken sinar ju för mej med ju mindre han vill ha av mej så. Men huvudsaken är att han får i sej så mycket mat han behöver och att han mår bra, sen om han får av mej eller flaskan det spelar ingen roll för mej, jag är glad och mår bra bara han mår bra ヅ

Kommentarer
Postat av: Minna

vad är det i bakgrunden? är det ditt bröst? haha

2010-08-15 @ 14:56:22
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Katta

hahaha ne de e min sida och arm! Minna du är inte okej hahah

2010-08-15 @ 20:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0