Stolt mamma o pappa ヅ

Imorse var det 2 månaderskoll på BVC plus mätning och vägning! Det gick hur bra som helst, allt va perfa! Kian är nu 61 cm lång och väger 6110 gram nu, stora killen =D
.
Kollen gick grymt bra, läkaren va brydd att han va så himla stark, hon sa flera gånger att gud vad stark han är OCH så sa hon att han hade motorik som en 4 månadersbebis så man vart ju stoltast nu igen då, Janne såg ut som en stolt tupp haha!
.
Får se vad dagen bjuder på sen, blir nog inte många knyck, vill bli frisk nu på en gång det här är tråkigt.. är sugen på en långpromenad med gosingen men jag kommer inte orka gå nå långt alls så jag vet inte.. det kanske blir en kortis, skönt att få lite friskluft iallafall! Måste snart köpa en tunnare overall till Kian för verkar ju sommaren vara över o kallt börjar det bli, även här i lägenheten för dom e ju snål med värmen på detta ställe! 20 grader bjuder dom på o jag fryser, måste pälsa på mej inne, inte okej! Och Kian är kall om armarna och händerna när jag tar upp honom på morron nu, det känns ju inte heller så kul.. ringde felanmälan på Östersundsbostäder men han trodde inte dom kunde göra nåt åt saken.. man ska alltså behöva pälsa på stackarn och köpa vantar då för att dom e så jävla snål eller vaddå? Ja jag säger då de jag!

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha Janne som stolt tupp ^^

2010-08-30 @ 23:46:10
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: kickan

Oj... han väger mer än min knodd å då är ju min knodd äldre än din.. fast då måste man ju säga att din vägde mer än mig också*blink blink*

2010-08-31 @ 06:06:19
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0