Sjukling..

Jahaa, sjuk e vad jag är.. förkyld.. nu är det inte som förr när man inte hade barn, då kunde man ligga död i sängen och bara kurera, sova o glo på tvn. Nu har jag ju en bebis att tänka på och ta hand om med, men det är bara att bita ihop och köra på. Det jag nästan tycker är jobbigast är att jag inte kan tjusa med honom som jag vill, eller kan kan jag väl men jag vill ju inte smitta honom så det blir inte så mycket gos o inga pussar just nu. Han nyser han med men jag hoppas han klarar sej, han har ingen feber eller så iallafall så jag håller tummarna, vill verkligen inte smitta honom han e ju min lilla skatt jue o så liiiten!
.
Såhär har jag fått lösa morgonen..
Babygymmet i sängen brevid mej..
.
.
Vagnen brevid soffan så han kan leka med sitt bi o bli vaggad o sova lite medan jag payar räkningarna..
.
.
Har tagit nåra alvedon så jag mår bättre nu, ska fixa till oss för dagen och bege oss till BVC om ett tag, kl. 13 är det 2 månaderskoll och mätning o vägning!
.
So long!

Kommentarer
Postat av: kickan

Swing swing på biet :)

2010-08-27 @ 21:26:05
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0