Schtan!

Bussturen gick rätt bra, ska inte klaga egentligen, Kian sov hela turen så de va no problemas på den fronten ヅ
Det stela va att jag fick dela plats med en annan mamma på bussen med vagnarna o jag backade in i bussen och det slutade med att jag hamnade ståendes i ett hörn.. ja och där fick jag stå tills den andra mamman hoppade av, kändes som alla kollade på mej men jaja haha, plus att jag inte fattade att man ska fälla upp handtaget så man kan få in vagnen längre, ne jag stod där o blockerade hela gången.. aja, bättre lycka nästa gång, nu e jag inte rädd för att åka buss iallafall!
.
Va riktigt trevligt på stan, vart så att jag o Madde fikade på Törners på Domus o sen träffade vi upp Kickan, Stefan o lilla gullisen Sebbe ヅ Vilka lättsamma människor dom är att umgås med, det gillas skarpt!
.
.
.
.
.
Nu måste jag göra mej o Kian klar, mami kommer snart, vi ska åka o köpa en mobil till henne, hon behöver lite hjälp för hon har en tendens att lyckas köpa skitsaker så jag får rycka in haha!
.
So long!

Kommentarer
Postat av: kickan

TACK detsamma goknul!!

2010-08-17 @ 20:11:35
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0