Schtan igen!

Idag har jag i Kian vart på stan igen, men den här gången med Lilli o Maja ヅ Hade riktigt trevligt med mina damer, vi surrade o dom handlade lite kläder o så! Får se vad vi ska hitta på för firning framöver efter jag fyllt åt, kul skare bli iaf! Maja har fan blivit skitsmal, jag o Lilli förhörde henne vad fasen hon gjort och vi beslutade oss för att besöka Ica och shoppa lite haha!
.
.
Lilli nu kör vi oxå, jag är redo haha:
.
.
Man måste ju iofs ut o röra på sej med, får ju inte träna men jag kan ju gå promenader som sagt, men det här kan hjälpa på traven!
.
Janne jobbar natt så jag e hemma själv med Kian, Jeffa o Mikaela ikväll/natt men det kommer gå finfint det, Kian ska nog få sova i våran dubbelsäng inatt brevid mej det är så himla mysigt att sova brevid honom ヅ man sover så underbart gott!
Nu ligger Kian o tjusar i sin "säck" han e så gullig ヅ
.
.
Ja förresten, åkte buss nu igen, den här gången fällde jag ner handtaget på vagnen så folk tog sej förbi i gången, men det va en tant som vart lite sur haha, hon väste till mej att jag skulle flytta på vagnen för hon skulle tydligen ha sin rullator precis där jag stod o tyckte att jag skulle flytta mej åt sidan haha herre.. jag fick väl flytta mej lite fint åt sidan med vagnen då så hon fick ha sin rullator exakt där hon ville så hon inte vart kinkigare haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

Asså, jag brukar också bli lite frustrerad på alla barnvagnar. Vart ska min rullator stå då liksom? Det känns som om ingen bryr sig om oss med rullatorer längre.. vart ska vi ställa dom då? I knät kanske? Jag tänker faktiskt ta o skriva en insändare om de här i ÖP..

2010-08-18 @ 21:14:51
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: lilli

Hahah precis det tänkte jag med Emma. Åå katta det var en trevlig tur på stan, synd att allt kostar hahah Men du nu kör vi, och tet var ju gott jue;) fast jag e fortfarande lite smått arg på Maja, att vi inte fick reda på detta försen nu haha. Peace. föresten faan vilken söt säck, finns den för vuxnabarna? haha

2010-08-19 @ 01:43:37
URL: http://bernardzon.blogg.se/
Postat av: Jossan

GUUUUUUD vad du har bloggat! Märks att du är mammaledig! ;) Jag har oandra sidan inte vågat mig in på din blogg sen spindelencidenten! haha.

När ses vi? Snarast! Puss

2010-08-19 @ 10:31:17
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Emma

Det e bra där Lilli! Jag visste nog att jag kunde lita på dig:)

2010-08-19 @ 15:59:34
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: kickan

Nemen.. vilken gos påse han sover i :)

2010-08-22 @ 19:23:52
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0