Notera tiden

Som sagt, notera tiden, idag är jag o Kian uppe innan tuppen! Har precis gjort kaffe o Kian ligger i sin babysitter o tjusar, tittar på lampan och lyssnar på speldosa ヅ
Tänkte hurta ut på en liten promenad med vagnen om ett litet tag i hopp om att han kanske vill sussa liiite till iallafall haha, det här va lite väl tidigt, klockan är liksom 05.55.
På måndag börjar Janne jobba igen, har haft lyx jag ju, först va han pappaledig 10 dagar, sen semester på det så jag har inte vart hemma själv nåt med Kian, men imorrn är det slut på lyxandet då ere bara jag hemma, men det kommer gå jättebra, nu känner jag ju min lilla parvel jättebra och vet oftast vad han vill och hur han funkar ヅ
Nemen jäklar, nu somnade han till, det trodde jag aldrig han såg så himla pigg ut, ska passa på att sussa jag med, hörs senare ヅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0