K Ä R L E K

Just idag har jag och Janne vart tillsammans i 3 år! Det kallar jag K Ä R L E K!
Jag vill tacka dej för 3 helt underbara år fyllda med kärlek till tusen! Jag har aldrig nånsin vart såhär lycklig i hela mitt liv, du förgyller mitt liv med glädje och lycka varje dag. Och det finaste av allt, du har gett mej den bästa presenten nån någonsin kommer att kunna ge mej, vår vackra älskade son, jag har fått den finaste och bästa familjen man kan önska sej och det har jag dej att tacka för!
Jag älskar att det sista jag ser när jag somnar är du och det första jag ser är du - det finaste för mej är att bli älskad av dej, jag älskar dej något fruktansvärt mycket Janne, min kärlek till dej är obeskrivlig!
Du och jag föralltid, du och jag!
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Mågnus

men gullegull <3

2010-08-11 @ 17:17:20
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: lilli

Meeen ååå vad du é söt.

2010-08-12 @ 07:50:54
Postat av: Janne

Tackar ;-)

2010-08-12 @ 14:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0