Jävla skit..

Ja, jävla skit heter det! Vad glad jag vart nyss.. strosade iväg till bvc för 2-månaderskollen.. då visar det sej att jag tagit fel på tiden, det va 9:20 imorse vi skulle vart där! Jag va tvungen att grina en skvätt för sköterskan o få en ny tid på måndag kl. 9 och sen strosa hem igen i regnat, började gå från bvc med dom där snygga ljusblå platsgrejjerna man får sätta på skorna när man kommer in, tur att jag upptäckte det efter bara nåra meter, hade ju vart ytterst stelt om jag faktiskt gick enda hem med dom då hade jag säkert vart tvungen att lipa lite till, man e ju ynkligast i stan när man e förkyld o har feber haha!
.
Kian sussar = jag tar en power! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0