Jag kör!

Ne nu skiter jag i det här väntandet, jag råkade börja tjuvträna nu ikväll på min crosstrainer medan Kian va med sin Momma o gungade gungstol o tittade på! Jag har bestämt mej och jag kör nu! Jag mår tusen gånger bättre och är piggare när jag tränar, jag är less på att vara soffpotatis och inte få träna! Imorrn blir det en powerwalk på morron om vädret tillåter annars kör jag på crossen när Janne kommer hem från nattpasset! Jag längtar redan ヅ
Måste fixa ny träningsmusik med sen jäklar ere igång på allvar det ska bli så jävla kul! =D
.
Här hänger Kian med momma och slöar lite ;)
.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Duktig du är! Fast du är ju redan en supermodell så du tränar ju bara för att må bra! ;)

2010-08-30 @ 22:13:40
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Minna

Men hallå där Katarina Svensson! Du får inte börja hårdträna om du inte fått grönt ljus för det! Du måste va rädd om dig <3

2010-08-30 @ 23:47:07
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0