20 <----- 25 ---> 30

Jaha nu e man närmare 30 än 20! Katastrof! Eller.. hmm jag vet inte haha!
Släkten kom på besök och vi åt god mat o surrade o fikade! Hade en riktigt bra dag med finfina presenter, jag är supernöjd!
Fick massor med blommor, pengar, lotter, en lampa, en ljuslykta av släkten och av Janne fick jag en ring i vitt guld med diamanter som jag älskar, den är helt perfekt och av Kian fick jag världens finaste teckning som han fått lite hjälp att göra, jag vart jätterörd och kände att tårarna va påväg ♥ Janne o syrrorna höll i Kian o stoppade kritor i händerna på honom och höll han ovanför ett papper som han ritade lite på, även att det ingick lite dreggel med det är bara charmigt ;)
.

.


.
Moster tog med Jocke och Elins gamla babygym som Kian får låna, så nu tränar han lite i gymmet varje dag, har är lite intresserad men tappar intresset rätt fort men det kommer med tiden ヅ Ser ni va finklädd han är förresten, uppklädd på mammas födelsedag, sötast i hela världen ♥
.



Kommentarer
Postat av: Mamma till Loke

Fyller du år? iaf Grattis...



gud så söt han är Kian..



//Jannike

2010-08-23 @ 18:24:33
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0