Gómorron!

Morrn! Jäklar vad Kian sussade länge i streck inatt, han somnade vid 23 som vanligt, sen vaknade jag vid 6:30 ungefär av att han lät lite, matade honom och sen somnade han om till 9:30. Han är så duktig ♥ Han vet när han ska sova han lillgosing ヅ
.
Måste tipsa om en nappflaska;
.
Den här flaskan e the shit! Det är specialgjord för att barn inte ska få i sej luft så dom får ont i magen vilket resulterar i skrik. Hur bra som helst är den! Ett hett tips! Kian hade vanlig nappflaska innan och då drack han för fort o svalde massa luft och satt i halsen ibland osså drack han för fort så det rann ut på sidorna av munnen o vart massa kladd, med den här flaskan sväljer han nästan ingen luft alls och det blir inget kladd för det går saktare att dricka ur en sån här flaska. Inte så mycket skrik o missnöje efteråt heller för han får ju inte så mycket luft i magen längre, den är helt enkelt super! ヅ
.
Hade förresten finbesök igår här hemma, Thereeees =D Som jag längtat! Min Theres!
.
.
Kian tackar som tusan för flaskan han fick, han är mycket nöjd liten man nu ヅ
.
Ska faktiskt iväg o jobba idag, de ni, sa till på jobbet att dom kan ringa om dom behöver hjälp så Madde ringde igår och frågade om jag kunde ta ett pass ikväll så jobb blir det mellan 16:30 - 20:30! Blir bra med lite extra klirr i kassan, det är inte så att jag får in storcashen nu direkt när jag e mammaledig ne, tur Janne har bra jobb ;)

Kommentarer
Postat av: kickan

Samma erkättning som vi också har ser ja :) NAN äger :)

2010-08-28 @ 14:17:00
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hade samma napp´+flaska till leon. Super!! Lycka till på jobbet idag då!

2010-08-28 @ 14:55:33
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: theres

hahah fy fan vilka fula bilder, men kian var ju iaf söt;)

2010-09-01 @ 14:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0