Första dagen

Japp, idag är första dagen hemma på mammaledigheten utan Jan-e, hittills har det gått hur bra som helst, ja förrutom att jag e en klant då o råkade spruta välling i lampan men de e sånt som händer när man heter Katta haha!
.
Idag ska jag åka buss med Kian för första gången o jag e fan nervklen (som Kickan säger ;)).. Tänk om det blir en katastrofresa o han skriker hela bussresan o alla blir skitirriterade på mej för jag får inte han lugn o jag dör av stress o svetten sprutar av panik haha, de e faktiskt en av anledningarna till att jag inte tagit bussen än, jag har iofs bil så jag har inte behövt heller men nu ska vi ner o fika med Madde, Sandra, Kickan o Mia +kids o Janne har ju bilen nu när han jobbar! Men fan de ska nog gå bra jag måste ju skärpa till mej så farligt kan de väl inte vara..elleeeer?
Nåja vi får se, om det blir katastrof får ni nog höra det haha!
.
Ne nu ska jag hoppa in i duschen, Jeffa eller Mikaela får kika till lilleman sålänge om han skulle vakna, dom e skitduktiga på att ta hand om honom, hur bra som helst det ju =D
Ska på bvc innan stan o mäta o väga, får se hur mycket han växt o gått upp det ska bli spännande!
.
Puss o Hej!

Kommentarer
Postat av: kickan

Hahahaha... nervklen...nervklen!

2010-08-16 @ 11:28:20
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Theres

Det går säkert fin fint det:)

2010-08-16 @ 12:38:16
Postat av: Maddox

Det gick ju super! =)

Tom ner- och uppför rulltrappan ;)

Hahaha, jo, jag såg att jag hade skrivit ollade, men jag orkade inte ändra =P

2010-08-16 @ 20:43:43
URL: http://madeleneutani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0