Ehhh

Ehhh nu får jag ju faktiskt skämmas! Min ipod ja, jag pratade med mamma i telefonen och va bitter över ipoden och att jag inte har nåt att lyssna på nu när jag e ute på promenader.. ja det va ju självklart mest synd om mej i hela världen! Mamma beslutar sej för att köpa en ny till mej och efter lite velande över telefonen så ses vi utanför el-giganten. Sagt och gjort, jag får en sprillans ipod med 2 års garanti, hur snällt va inte det liksom?!
Efter det åkte jag, Janne o Kian till Peter o Lisa i Valla o hälsade på några timmar, vi fick inte vara hemma för Jannes mamma ville storstäda våran lägenhet bara vi höll oss borta under tiden och vem tackar nej till ett sånt underbart erbjudande? ヅ
Iallafall, vi sitter och surrar och fikar och jag hittar min trasiga ipod i skötväskan.. jag petar lite på den och ser till min fasa att den faktiskt börjat fungera igen! Skitbra, men inte okej!!! Jag tog min telefon och ringde med svansen mellan benen till mamma och berättade...
Skämmas får jag ju faktiskt göra! Men vi ska lämna tillbaka den nya ipoden sen glömmer vi det här okej?! fy faan haha!
.

Kommentarer
Postat av: Minna

Men asså, du är ju för rolig :)

Och en snäll mamma har du!

2010-08-22 @ 20:01:31
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0