Att nästan ta fel..

Haha det är inte lätt att vara mej alla gånger, är lite sliten just nu, trött o så o då blir jag lite lätt förvirrad ibland, det som hände var att jag skulle ta på mej ett trosskydd när jag va på toaletten men så gick det inte till, jag upptäcker mej själv hålla på veckla ut en av Kians blöjor som jag tydligen tänkt att sätta på mej hahaha, inte okej! Började faktiskt skratta åt mej själv då haha!
.

.
Träningen har jag avslutat =( Jag får inte träna för barnmorskan förrän jag vart på efterkontrollen som är i september, jag gick ut för hårt så förmodligen har jag slitit upp såret för jag har börjat blöda lite igen. Inte bra..
Tycker det är sjukt trist att jag inte kan fortsätta träna, jag som va så pepp! Det är ju så sjukt skönt och man mår mycket bättre och blir mycket piggare!
Jag får gå på lugna långa promenader istället, det funkar ju oxå men det är inte samma känsla alls som efter ett härligt träningspass =/ Jaja, jag får köra igång sen igen o då jäklar =))
.
Fick ett mess av Jossan för ett tag sen, den haggan har värsta lyxen för sej där nere i Linköping! Avis, javisst haha =D Men hon förtjänar att få komma bort lite o bli lite ompysslad så det är kul att höra =)
.
Ne nu ska jag tjusa lite med min lilla hjälte som ligger utslagen här brevid med mej, han sussade 7 timmar i sträck inatt, det ni ;)

Kommentarer
Postat av: Minna

Men haha Katta! :D

2010-08-14 @ 14:03:05
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0