Hoppas Janne inte dödar mej haha

Jag vet inte om Janne dödar mej nu men jag bara måste lägga ut det här, jag dör av skratt. Igår gick han igenom nåra kartonger sen han va liten o gick i skolan där han hittade skrivhäften från svenskalektioner och sånt, det här har han liksom visat upp för sin lärare.. jag vet inte om Janne va lite lätt störd när han va liten? Ja nåt va INTE okej iallafall hah! Jag skriver av exakt som han skrivit!
.
Vi börjar med en bild han ritat nångång när han va liten:
.

.
Här går Janne i 8an:
.
Om jag var världens rikaste!
Om jag var världens rikaste skulle jag köpa 10 stockar snus och sen skulle jag köpa ica sen 30 backar starköl sen skulle jag köpa 80 bombplan och då skulle jag ha sprängt alla skolor i sverige och skjuta alla jävla snutar som finns. Till sist skulle jag köpa Hawaii och alla och allt på Hawaii. SLUT!
.
Skräcknatt i Shanpoora.
Jag var ute och jaga tigrar, när jag hade jahat en bjässe på 400 kilo 3½ meter lång och hade senare dödat den, märkte jag att det började mörkna som smått. Jag tänkte jag att det börjar bli dags att hitta en plats att övernatta. Jag började traska med den 400 kilo tunga tigern på min ena axel, jag traska och traska sen såg jag en bungalow, den såg övergiven ut så då tänkte jag att det dög att sova i, efter ett tag somnade jag. Jag vaknade tvärt och kände att jag hade något kallt och tungt på mina fötter. Jag kände kallsvetten rinna och blev orolig. Då såg jag en glasögonorm med linser han hade platt huvud med kluven tunga och små glänsande ögon den började röra sig framåt mot mig med slingrande rörelser och jag tänkte att det är en livsfarlig sängkamrat och jag visste också att den hugger snabbt i ilska, då såg jag en mörk skugga, men den mörka skuggan visade sig vara en inföding. Jag såg också att infödingen hade en bredbladig kniv, han höjde kniven och högg till. Jag rullade undan men han träffade mig i axeln men det gick värre för infödingen för ormen hade bitit infödingen i benet så han ramlade ner på marken, han skakade i spasmer sen dog han. Jag blundade och vågade inte titta var ormen var, men sen öppnade jag ögonen och då tog jag kniven som var insmord i kokosolja och högg av huvudet på ormen så det sprutade skit ur halsen på ormen jag la ett bandage om axeln för det skulle underslätta min flykt hem, sen kastade jag ut infödingen och ormen höll jag på att tappa för den va hal som en ål. Nu behövde inte den ormen oroa sig för några faror men nu hoppade jag till för minsta ljud, jag försökte sova men det gick inte men så plötsligt hörde jag en tjuv stryka omkring i min bungalow, den försökte ta tigern som jag hade dödat fast tjuven pallade inte med det så tjuven gick istället till mitt bagage där jag hade min revolver och min klocka som inte kunde ticka.
.
Här går han i 9an:
.
Sven stoppade upp en gurka i näsan för han höll på och peta ut snorbusar som han jämt bruka göra på fredagar fast nu var det ju torsdag för Sven hade tagit fel på dagarna. Man kan ju kanske tycka att Sven var konstig men så är det.
.
Det var en gång när min tama kanibal satt och käka på min högra hand medan jag satt och koka kaffe, då frågade om jag fick smaka på hans hjärna, ja sa han.
Så då tog jag upp en bågfil och sågade upp hans skalle och smakade på den härliga hjärnsubstanen. Jag kunde sitta i timmar och sakta slicka upp hans hjärna som rann ner för tröjan. Sen började hjärnan ta slut och då gläntade jag hjärnstammen som jag snabbt knaprade i mig men nu var jag så långt nere i kanibalen så jag kände ångorna av magsaften, men till slut så tog jag handuken och torkade mig om mun sen tog kannibalen och jag en kopp kaffe. SLUT.
.
Jag diggar den sista berättelsen han skrev mest, vart fasen fick han allt det där ifrån liksom ja han va ju inte helt okej så att säga hahaha, och när han skriver att glasögonormen har linser då kunde jag inte sluta skratta!
.
Janne jag älskar dej glöm inte det ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Eeeehm. Vad ska jag säga? Hahahahaahahaha! Livlig fantasi:D

2010-08-24 @ 21:08:40
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Katta

Eller huuur, vart kom allt ifrån liksom HAHAHAHAHA

2010-08-24 @ 21:12:03
Postat av: Lilli

HAHAHA alltså jag dööööör! fy faan vad kul, typiskt fall när läraren ska kontakta skol psykologen eller?? hahaha jag dör faan. Katta hur vågar du sova på nätterna? peace Janne

2010-08-24 @ 21:21:20
URL: http://bernardzon.blogg.se/
Postat av: liöl

2010-08-24 @ 21:23:55
Postat av: lilli

HAHAHA alltså jag dööööör! fy faan vad kul, typiskt fall när läraren ska kontakta skol psykologen eller?? hahaha jag dör faan. Katta hur vågar du sova på nätterna? peace Janne

2010-08-24 @ 21:24:17
URL: http://bernardzon.blogg.se/
Postat av: Janne

Va faaaaan katta!!!!!

2010-08-24 @ 21:37:28
Postat av: Linda

Ha ha ha ha :D Jag dööör.

2010-08-24 @ 21:41:42
URL: http://bbsbrud.blogspot.com
Postat av: Mamma till Loke

Hehe jo då ibland så e jag in o läser...

men typ tvär kass på att kommentera =(

skoj att du läser min=)



hihi tackar..

//Jannike

2010-08-24 @ 22:01:06
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: kickan

Hahahaha.. bra gjort janne.... *give me five* :)

2010-08-24 @ 22:32:54
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Mågnus

HAHAHAAHAHAHA började känna doften av magsaften????? Hahaha då har man fan ätit mycket hjärna alltså ^^ så jävla skönt :P

2010-08-25 @ 00:34:21
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Minna

Eh alltså...jag vet inte vad jag ska skriva som kommentar på det där haha!

2010-08-25 @ 13:38:47
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hahahahaha faaan va roooooligt!!!!!!!

2010-08-26 @ 11:48:34
Postat av: Louise

HAHA Shit vad kul! :)

2010-08-26 @ 16:51:03
URL: http://lifeaslouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0