Vad fan ere frågan om?!

Hallå, vart tog sommaren vägen? Det är för fan snöstorm ute.. det här är INTE okej...! Jag trodde det skulle bli sommar nu, vi har packat ner alla vinterjackor o tagit fram vår/sommarjackorna ju.. Förra helgen kunde man i princip sitta ute o glassa i ett linne, men nu, ne nu tar vi till med lite snöstorm, tackarrr..... JA, bitter blir jag!
Vart en aning mobbad på jobbet när jag fick för mej att det va askan från vulkanen på Island o gormade ut det hahaha, men de kan ju jag ju ha förtjänat lite hahaha, så jävla blåst, jag va stensäker!
Idag fyller Madde år, Grattiiis Madde! Fick skämmas en smula när hon satt o surrade med mej och Sophie och Fredrik kom in med 2 kuvert som jag o Sophie skulle ge till henne, jag hade totalt glömt bort att hon fyllde år fast jag hade vetat det i hundra år, men hon fick en väldigt från sång av oss iallafall så jag tror det vart förlåtet =D
Imorrn blir det till att besöka hennes galejj en sväng!
Mitt lilla hjärta sparkas mest hela tiden nu på dagarna, det är så mysigt, jag längtar så himla mycket tills han är i min famn så jag får hålla om honom o snusa på honom <3

Kommentarer
Postat av: sandra

och min lilla tjej vill säga, hej hej :) Och så när dom är äldre, kanske dom träffas och flörtar med varandra :) haha

2010-04-16 @ 23:02:58
Postat av: Monia

HAHA askan.. blondinvarning.... :D

2010-04-18 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0