Påskfirande mm

Nu e påsken överstökad! Har jobbat alla röda dagar förrutom just Påskafton så det blir lite extra klirr i kassan nästa månad, det gillas helt klart =)
Firade påsken hemma i stan iår faktiskt, de va bara jag janne mamma o momma, men de va jättemysigt ändå, åt massa god mat o mös!
Här är min heta karl som skär skinkan:
Påskmaten:
Ja, de e lite stökigt eller rörigt hos oss nu har barnvagnen o massa saker från ikea i storrummet liggandes haha!
Nu ere "helg" för min del gjorde sista passet idag mellan 6-14:40, är ledig imorrn o torsdag så det blir min helg istället för påskhelgen, hoppas det är finväder med sol, men man ska ju inte hoppas för mycket, brukar ju alltid bli kasst väder när man e ledig!
För övrigt så är jag beroende av glass med chokladsås, smarre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0