Herre!

Herregud vilka krämpor jag har fått på slutet..
- Ett tag hade jag foglossning som gjorde skitont när jag gick och även när jag skulle vända mej i sängen o röra mej överhuvudtaget, nu är det nästan borta.
- För ca en vecka sen hade jag så grov ischias att jag inte kunde gå utan att gnälla, fick tid hos sjukgymnasten som gav mej lite övningar och skulle skriva ut kryckor (som han verkar ha glömt). Men det är borta nu?! Ja jag klagar inte thank god säger jag bara =)
- Nu har jag börjat få ont i revbenen som attan om jag sitter fel ett tag.
- Min rygg värker konstant.
- Jag har fått vatten i fossingarna o lite i fingrarna.
Min högsta dröm just nu är att få 10-15 minuters massage varje dag för att lindra allt!


Ne nog om det..
Undra vad jag ska göra ikväll då.. Janne ska ut o galejja han så han e bakis på påskafton! Skulle oxå vilja gå ut, bara en stund, fast inte som gravid, men det får vänta, jag ruvar på nåt fint jag =) Min lilleman!

Ja förresten, jag måste berätta om en incident som jag va med om när jag o Jossan va på stan häromdagen! Det va jättehemskt!
Jag va på jakt efter en utan bygel så jag kan andas o inte ha ont i revbenen lika mycket, vi gick in o kikade på Cubus, där inne hittade jag en fin som jag ville testa, jag går in i hytten o känner att det stinker svett, nu snackar vi inte stinker lite, utan stinker! Jag provar BH:n o känner luken ännu mer, så jag tänker till min förskräckelse att "va i helvete, är det jag som stinker såhär katastrofalt"?
Jag luktar under armarna och känner en hemsk stank under ena armen.. jag får panik och slänger på mej lite deo som jag har i väskan, efter det, efter många timmars shopping o bravader bestämmer vi oss för att åka hem!
Det första jag gör när jag kommer hem är att slänga mej i duschen för såhär kan jag ju faan inte lukta tänkte jag! Katastrof! Efter duschen bestämmer jag mej för att ha på mej min nya BH, varav jag känner den där fruktansvärda stanken igen... Jag upptäcker till min stora fasa att det är ju för fan BHn som stinker svett!!!!
Någon har alltså testat BHn innan mej, svettats ner den med torkad kebab-killsvett x3 och hängt tillbaka den!!!!!!! Fy faaaan va äckligt, fort som fan rök den av mej o jag flög in i duschen igen av ren katastrofal äckelhet!
Det där kallar jag sjukt äckligt - katastrofalt, sånt här händer INTE, och FÅR inte hända!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Näe, usch vad äckligt! Du får tvätta den som en tok, om du inte bestämt dig för att lämna tillbaka den?

2010-04-02 @ 20:15:39
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Katta

Men jag klippte ju av lappen på en gång när jag kom hem... smart Katta, smart! Fast det händer ju kanske inte varje dag att en sak man köpt är nersvettad!

2010-04-02 @ 20:31:41
Postat av: Mågnus

HAHAHA kebab-killsvett?? hahaha

2010-04-02 @ 21:46:13
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Minna

HAHA fy fan Katta, sånt där händer bara dig :) Mern tvätta den bara, lite svett har ingen dött av, även om den är från en annan ;)

2010-04-02 @ 23:27:04
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha fy fan vad vidrigt!

2010-04-03 @ 10:12:10
Postat av: maja

hahaha!! Fyyy vad Grouse.. äckligt som fan ..

2010-04-04 @ 19:28:15
Postat av: Maddox

hahahahaha XD

2010-04-05 @ 00:55:34
URL: http://madeleneutani.blogg.se/
Postat av: Ellen

BLÄÄÄÄ!!!! Jag förstår inte ens hur en bh kan börja lukta? Måste man inte svettas helt kopiöst och typ ha på sig bhn i flera dagar? Tvätta den. Med extra mycket tvättmedel och i 240 grader. Och rengör tvättmaskinen med klorin efteråt ;)

2010-04-11 @ 00:31:20
URL: http://meretrix.blogg.se/
Postat av: Emma

Ah, va jag saknar dig Katten!! Haha! Alla dina harliga "INTE okej" historier. Tur det finns internet sa man kan hanga me i allt som hander=)



Pussar o Kramar

/Bryne!

2010-04-11 @ 03:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0