Gått ner..

..i tid, inte i vikt haha!
Var en sväng till läkaren på mvc idag, äntligen, nu har jag gått ner i tid from imorrn! Så nu blire till att bara jobba 6 timmar istället för 8 timmar om dagarna, hur skönt är inte det då! Jag kanske tillochmed orkar ha ett liv efter jobbet!
Har börjat bli tant Katta 90+ igen, jag känner att det är påväg, får se om det går så långt att det blir kryckor denna gång eller om det kanske går över, fogisen o ischiasen smyger sej på mer o mer, har börjat med min glidar-moves nu igen när de gör extra ont, då glider jag fram små korta glidningar istället för att lyfta på fötterna haha!
När jag ändå va hos läkaren på mvc så bad jag om att en barnmorska skulle kolla om min lille prins tagit sitt förnuft till fånga och vänt sej åt rätt håll, men nee, han trivs tydligen i sin nuvarande position, än är det inte försent men man e ju lite nojjig så att säga!
Ne nu ska jag försöka ta mej upp ur min säl-position i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0