Fredag!

Fredag brukar betyda helg men jag jobbar helgen, jäkla skit.. men man får ju OB och jag e ju rätt pengakåt av mej sååå det går bra ändå! Det är ändå inte så att jag kan dra iväg ut och festa o så längre så det går finfint! Det va ju det som va skitjobbigt när man skulle jobba helg förut, att inte kunna dra iväg o parta för att man skulle jobba, eller om man kanske gjorde det ändå och satt bakis i 8 timmar på jobbet och höll på dö på riktigt!

Va hemma idag, känner mej sccchlut som människa, lär vara mycket pga av att jag har så stor mage o de tär på kroppen.. mätte omkretsen för skojs skull idag, hamnade på 97 cm! När mamma bar på mej så var hon 105 cm som störst innan jag tittade ut, får se vad jag slutar på!
Har precis svullat pannkakor och tjejerna har kommit hem för ett litet tag sen så nu sitter dom med o svullar pannkakor o surrar som attan =) Jeffa o Sofie ska på disco halv sju så jag ska guida dom dit o sen tänkte jag att jag o mikaela ska köpa nå smarrigt o kolla på prinsessan o grodan =D Jag e faktiskt skitsugen på att se den jag tror den e skitbra haha!
Och sen klockan nio slutar världens bästa Janne, då blire mys!

Kommentarer
Postat av: Jossan

ja den är bra! :) Vi får väl hoppas att jag INTE växer så mycket mer nu. Vill ju gärna komma i klänning nr 2. Haha!

2010-04-23 @ 20:01:35
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag vill också se den!

2010-04-27 @ 13:24:38
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0