Första träffen med föräldragruppen!

Idag var jag och Janne på vår första träff med föräldragruppen, jag var lite nervös i början men det gick ju fint det där! Fan snart e jag en mami, herregud, tror inte jag fattat det än och tror inte jag kommer förstå helt hundra innan lillprinsen faktiskt är här!
Iallfall så fick vi presentera oss och berätta vilka vi var och när man hade beräknad förlossning och sånt, det var bara vi som hade kikat könet, dom andra hade inte gjort det =P
Vi surrade en massa om olika saker och fikade och så, kikade även på en förlossningsfilm, kan ju säga att man vart en aning nervös efter och under den, jag har ju inte förstått att jag faktiskt ska klämma ut en unge (eller jag lever i förnekelse kanske man kan säga) och att det kommer göra sjukt ont och kommer vara en jäkla process.. jag vill ju helst skjuta fram det där så länge som möjligt med att inse allt.. fick en liten släng av panikkänsla att fan det finns ju faktiskt ingen återvändo med att föda, jag måste ju faktiskt föda, det ska ut en bebis... snart! Gosh, nu måste jag sluta skriva om det annars för jag panik igen haha!


Ja just det, jag nämnde ju att vi fikade, alla tog 2-3 saker, men inte Janne, han tog 5 kakor, en chokladboll och en dammsugare hahaha! Mitt kaksvullo =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0