Barnmorskan v 32

Tjo!
Var hos barnmorskan igår, mitt blodvärde var fortfarande bra som tur va så det va skönt, men e grymt less på den där äckliga shotten jag måste ta varje morron och den där snuskiga järntabletten som luktar hundmat!
Nu väger jag 67 pannor, +12 kg ligger jag på just nu och SF-måttet var på 33 cm.
Allt var fint med bebisen, MEN den lilla parveln har snurrat sig så nu ligger han med stjärten neråt.. känns ju inte sådär jätteroligt kanske ne.. men jag hoppas han vänder sig åt rätt håll, än ere inte försent, annars skulle jag få gå till läkaren i v 36 och försöka vända på honom så han ligger åt rätt håll.. jäkla skit!
Barnmorskan sa även att jag skulle ta och gå ner i tid på jobbet så jag ska till doktorn framöver o fixa det, tänkte jobba 100% månaden ut iallafall, ja om jag orkar/står ut men det hoppas jag!
Ne nu ska jag kanske ta o göra mej iordning och pallra mej iväg på jobbet, börjar snart!

Kommentarer
Postat av: kickan

hihihi.. mini rumpan :)

2010-04-22 @ 21:49:06
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Jossan

Katta, vi Måste ha en liten diskution om detta! ;)

2010-04-23 @ 09:18:51
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0