Barnmorskan, tårar o tapeter!

Var iväg till barnmorskan imorse o mätte, vägde o lyssnade på hjärtat o tog blodprov, äntligen är mitt järnvärde rätt bra, jag har alltid fått lite skäll av barnmorskan för att jag ätit dåliga saker utan järn o så men nuså! Äter havregrynsgröt till frukost plus en shot med järnsaft o juice och på kvällen tar jag järntabletter så nu jäklar e jag påväg åt rätt håll!
Nu väger jag 65 pannor så jag ligger +10 kg hittills, spännande o se vad man hamnar på för slutsiffra på pannorna haha!
Janne fick använda hjärtapparaten på magen o jäklar vad lillkillens hjärta trummade på =)
Sf måttet va på 32, en halv cm över hans kurva så det va oxå fint!
Jag var ju tvungen att böla en sväng oxå för vi hade tydligen missat en familjegruppsträff som hon missat att informera oss om, vi hade fått alla tider utom den, men efter att jag bölat lite så tog hon en snabb tillbakaberättelse om vad vi hade missat o så haha, så jäkla fult att jag börjar böla så lätt nuförtiden, helt sjukt, känner inte igen mej själv på den fronten riktigt haha!
Såhär ser kaggen ut nu, 70 dagar kvar till BF:
VA uppe på Fresks o kollade på tapeter med, ska ju tapetsera om hela lägenheten.. men fan va tråkiga tapeter man får välja på genom Östersundsbostäder.. vet inte om jag fastnade för nån riktigt.. men vi lånade hem pärmarna över helgen så man får väl försöka gilla nån iallafall.. lite trist bara!
Ne nu ska jag vila lite, sen blire middag hos mami! Köttfärspaj är beställt =D

Kommentarer
Postat av: Ida

Är du säker på att det är 70 dagar kvar? tycker det ser ut som om att han borde växt klart snart:)

2010-04-08 @ 20:39:23
Postat av: Jossan

Åh, stor magen! Snacka om utrymme den lille karln har! :) Vi kan böla tillsammans om du vilL! Jag lipar ju fasen var o varannan dag. Haha!

2010-04-09 @ 10:13:14
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Katta

Jossan:

Jag är lätt på, vi kan sitta i din soffa o böla ikapp nån dag hahaha!

2010-04-10 @ 15:12:19
Postat av: Theres

hahaha katta e en tjockis, haha nerå, vad gullig arne börjar bli, kan tyvärr inte ringa för jag har inga pengar men jag ska försöka styra upp en tur till ösd snart så jag kan förlösa dej hahahaha <3

2010-04-10 @ 20:03:42
Postat av: Ellen

Sjukt kul att få se en bild! D: Jag hann ju som inte med att träffa dig sist jag var uppe men det får vi ta igen :D Måste ju kolla på både mage och nya lägenheten! PUSS!

2010-04-11 @ 00:25:36
URL: http://meretrix.blogg.se/
Postat av: Minna

Wow! :)



PS, är det där svettbh:n? Haha. Puss

2010-04-11 @ 18:47:08
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken fin mage=) hoppas du och bäbis mår kanon.

2010-04-12 @ 13:46:08
URL: http://esahiaochmaxismami.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha ne Minna det är inte svett-bhn ;)

2010-04-14 @ 12:36:22
Postat av: kickan

Fiiiin mage :)

2010-04-19 @ 21:30:32
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0