What to do, what to do..

Jag måste ta tag i min träning.. det här håller inte.. ibland blir jag drastiskt hurtig och drar iväg i spårt/gymmet utan nåra funderingar på annat.. men det håller ju sistådär nåra dagar, nån vecka.. Jag vill ha nån som tvingar iväg mej, som poshar mej, jag vill ju men de e ju trist att hurta själv.. eller egentligen inte för man orkar ju ändå inte prata så mycket p.g.a att man håller på att flåsa så mycket haha.. ne men allvarligt, kan ingen bara göra ett schema till mej att då och då ska jag/vi hurta och sen om jag får för mej att göra nåt annat så får jag spö? Jag tycker det låter som en bra idé för jag VILL ju träna massor, det är så skönt efteråt och man blir så mycket piggare och mår så mycket bättre! Då trivs jag!

Imorron är jag ledig, då ska jag iväg och fixa håret ska klippa mej o slinga det, det är fasen på tiden!

Kommentarer
Postat av: Maddox

Nu kommenterar jag =D

hehe

Nä, men i november blir det att jag skriver in mig på Step In, då ska du och jag puscha varandra och dessutom ska vi dra med Monia! =)

2009-09-03 @ 21:59:25
URL: http://madeleneutani.blogg.se/
Postat av: Monia

Jag kan, snart!!! Då jävlar hörrrni!!!!!!

2009-09-04 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0