Sådär ja!

Nu har jag klippt och slingat håret då! Vart ljusare än tidigare, lite ovant, osså toppade jag det och klippte upp det lite! Var på NFI, hade beställt Josse =) Henne gillar jag! Hon är så lättsam o rolig så det va riktigt kul att vara där! Fick dock lite ont i asset efter ett x antal timmars sittande men ska man va fin får man lida pin fick jag höra några gånger när jag ojade mej haha!
 
Besökte även VILA som öppnat på Domus, det är min nya favvoaffär för jeans, jag shoppade 4 st för 1000:- Jag är hur nöjd som helst, skulle kunnat köpa 2 par till som jag gillade, men 4 par fick räcka haha.. får se om jag kanske "råkar" slinka in där nån dag och köpa dom andra med =) Behövde verkligen köpa det är så less på legins för tillfället och jag hade bara ett par jeans jag gillade såå.. eller det finns ett par till som jag fått av Janne men dom hittar jag inte =( jaja nog om det..
 
Igårkväll besökte vi först Amelie o Patrik o kikade på deras nya hund, Leif heter han haha, men han är såå söt, han passar nog i Leif ändå?.. Jo jag tror de =) Sötnos! Senare begav vi oss till Lilli o Virre, satt där och tog nåt glas vin o snackade skit o skrattade massa, I like!

Kommentarer
Postat av: Preskinn

Men Bild då? jag vill se bild på nytt hår?

2009-09-07 @ 00:48:04
URL: http://preskinn.wordpress.com/
Postat av: Mågnus

Man KAN inte blogga om sitt utseende utan att lägga upp en bild :S

2009-09-15 @ 17:43:11
URL: http://www.blaeffo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0