ojojoj.. det va länge sen..

Jag har hunnit med massor sen sist!
Som exempel så har jag tappat bort mitt bankkort 2 eller 3 gånger och vart tvungen att beställa nytt på banken dom gångerna då.. jag har vart ute på krogen utan dragkedja på väskan och tappat nycklarna på stan, MEN jag hade tur för dom va hos polisen! Att jag tappade nyklarna resulterade i att jag var ut och cyklade sicksack klockan 5 på morgonen och jag krachade på trottoaren och slog ihjäl mej.. ungefär..
 
Fyllt år, fått en mobil, en HTC Touch Diamond som först inte fungerade och hakade upp sig och dog.. varav vi gnällde till Salle på el-giganten som fixade det själv utan att skicka iväg den, TACK!

Jag har impulsshoppat en iPod som jag hade ett HELVETE med.. jag ringde till Lilli ett X antal gånger och försökte bli guidad.. efter att ha försökt lägga in musik i 3 timmar utan att fått in EN, ja 1 låtjävel och kokat av ilska tusen gånger + varit väldigt frustrerad så ringde jag en sista gång till min kära vän och försökte få en sista guidning men jag förstod ändå inte så jag var tvungen att få ett sammanbrott och börja grina en skvätt varav min gode vän kommer till undsättning och räddar mej! Tack till dej med Lilli haha!
Dock efter att jag fått in låtarna jag vill ha o ska börja lyssna så hör jag ingenting i mina sprillans braiga lurar som jag köpte till.. jag ringer till Sussi som får tvinga stackars Salle att hjälpa mej igen fast nu är klockan 22 på kvällen.. det visar sej att jag köpt lurar som inte passar min iPod! Bra jobbat Katta!
 
Som ni här ovan ser så har jag haft det underbart!
Haha ne men skämt o sido, jag har haft det skitbra med, men de e ju roligare att berätta om sina bravader!

Kommentarer
Postat av: Mågnus

Haha stackars katta :(

Du kanske ska hålla dig till mormorstelefoner och vinylspelare ;)

2009-09-02 @ 10:59:32
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: lilli

hahah håller med Magnus!

2009-09-02 @ 13:02:32
URL: http://bernardzon.blogg.se/
Postat av: Gülli

Haha! Katta du har ju glömt att skriva om dej å mej ;)

2009-09-02 @ 13:03:50
Postat av: Ellen

Haha skön du :D bra med uppdatering, måste ju ha nåt att läsa här liksom :P

2009-09-03 @ 10:57:11
URL: http://meretrix.blogg.se/
Postat av: sus

Ja men äntligen lite uppdatering på det här bygget!



Ja visst är salle en ängel ibland! ;)

Han har fixat till mycket till mig också i sina dar. :D



vi måste ses snart!



puss puss

2009-09-03 @ 13:34:24
URL: http://sussisplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0