Jag klarade mej!

Tjenna!
Ja som rubriken säger... jag klarade mej! Jag va hemma från jobbet igår för att jag inte alls mådde bra när jag vaknade, kändes som att jag hade början till en rejäl sjuka! Hade ont i halsen, huvudet, mådde illa o vaknade huttrandes flera gånger på natten.. beslutade mej därför att stanna hemma för att förhoppningsvis klara mej and i did it =D
Det gjorde susen att kurera sej! Skönt!
Däremot stannade min kära karl hemma idag för att han va skitdålig.. jag gick o shoppade saker till middagen på lunchen o ikväll lagade jag iordning en riktigt smaskig kasslergratäng som Ana-banana tipsade om =P

Har precis kommit hem från Eddie o Laila, va där o surrade o kollade lite på idol.. de e ju skitbra i början när allt pinsamt o skoj visas annars är jag inte mycket för det programmet..
Janne försökte precis få över Kimpa på en stänkare får se hur det går haha!

Ne nu ska jag göra mej iordning för kvällen o kika på fråga olle! Är det nån fler än jag som tycker att olle inte är helt okej? det är nåt med hans mun.. den e liksom.. ja jag vet inte... slisk/äcklig på nåt sätt när han pratar?! Snuskgubbig? Ne jag vet inte men nåt är det! aja haha nattinatt på er!

Olles mun:




Kommentarer
Postat av: Mågnus

JA! Det är lite seriefigur över den. Lite Kalle & Hobbe...

2009-09-15 @ 17:41:51
URL: http://www.blaeffo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0