Underbart!

Dagen började perfekt, när jag öppnade ögonen 06:50 imorse hade jag grymt ont i halsen, jag hör en duns, då är det Janne som blivit blind och går in i en dörr med pannan och får en sexig bula mitt i pannan, jag duschar, sminkar mej och dricker ett glas vatten precis innan jag ska gå på jobbet dricker jag ett glas vatten som alltid varav att jag skvimplar upp massa vatten i ögat! Härliga morron! haha..
Har precis kollat på två avsnitt av The City o nu ska jag bädda ner mej för kurering, låter som en hes kråka, det är dax att bli frisk på riktigt nu, bra att jag är ledig imorrn!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Monia

Fyfan.. JANNE vilken stjärna!

2009-05-18 @ 19:48:19
Postat av: theres

hehe vilken tur ni har:P

2009-05-19 @ 12:35:16
URL: http://theresmikaelsson.blogg.se/
Postat av: Ellen

Du får se till att vara frisk på måndag när jag börjar =)

2009-05-20 @ 15:18:20
URL: http://meretrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0