Gällö!

Hello!
Ligger just nu på gräsmattan hos momma i Gällö o solar, awsome! Hur varmt som helst är det och inte ett moln så långt jag kan se.. skööönt! Bjöd in oss själva på middag för vi är för lata idag för att laga mat =)
Helgen har vart skitbra med. I fredags tog jag o Janne det bara lugnt, kollade på film o sussade rätt tidigt o igår vart det party.. satt hemma hos oss först med Janne, Kim, Micki o Lilli höll på driva skitmycket med Micki för han har så lätt att spy så vi dummade oss med han så han vart äcklad o tjöjdes hela tiden hahaha.. very funny!

Fan att man bor i lägenhet jag vill bo i radhus eller nåt så man har en egen gräsmatta fatta va nice o kunna grilla när man vill o gå ut som man vill, nu måste man ju släpa med sej massa filtar o grejjer om man vill ligga ute, ne måste göra nåt åt det snart!
Ne nu ska jag sola vidare! Hare bra!


Kommentarer
Postat av: theres

skaffa ett hus då katta! och flytta till norge;)

2009-05-18 @ 12:42:36
URL: http://theresmikaelsson.blogg.se/
Postat av: sussi

Men katta du vet ju att man kan grilla på balkongen?

Med elgrill. Vi gör det nästan varje dag nu ;)



puss!

2009-05-18 @ 16:47:03
URL: http://sussisplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0