Bättre sent än aldrig..

Ja, jag kom på att det kanske är dags att lägga upp lite bilder från min resa till Egypten - Hurghada.. Det var hur nice som helt, helt underbart.



Här är poolen ena poolen som fanns på hotellet..


Här är kamelen Willy som va på hotellet varje dag..


Här är en skitliden del av hotellets strand.. man fick gratis solstolar
och handdukar..


Hahaha jag kunde inte låta bli att spruta Janne i ansiktet =D


Här tar jag mej en öööl..


En av dom här båtarna åkte vi ut på en dag med snorkling, simmade
bland massa häftiga fiskar o koraller...


Träffade på delfiner t.ex...



Såhär snygg va man =D


Besökte en ö som dom kallade paradisön..


Eeehh.. min karl vart lite lätt bränd i huvudet och flagnade en aning haha..


Här ligger vi o solar i fören o tar de lugnt..


Sommar o soool..

Kommentarer
Postat av: Minna

Katta! Fan va nice! Grekland nästa då?? Puss

2009-07-10 @ 23:42:02
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0