På resande fot!

TjaTja!
Har vart ute och rest endel nu igen så jag har inte haft tid att uppdatera bloggen, jag har kört o åkt totalt ca 200 mil under en veckas tid..
Först åkte vi ner till Västerås, där Janne kommer ifrån, va hos hans mamma o träffade nåra vänner till honom! Shoppade endel på Gina, älskar den affären de e den bästa ever! O snart e den här i stan =D

Vi har även vart på skara sommarland o badat o åkt masssor med karuseller, käkade masssor vi hade all inclusive så vi smakade det mesta =)) och så har jag även sett dom äckligaste fiskarna ever.. dom åt allt, popcorn, tacosbröd, t.o.m snus.. plus att deras mun ser ut som klappande analhål.. inte okej..Jag har filmat dom så man kan se det men jag vet inte hur fasen man lägger upp en video här =/





aka till Västerås igen o bodde hos Fredde på deras gård i en husvagn, grillade, myste, va ut en kväll o så. Kom hem till Östersund igen i måndags sen bar det av till Gällö för att hjälpa min momma att flytta upp till Mörsil till en lägenhet som hon verkar kunna trivas riktigt bra i! Skönt för henne måste vara riktigt jobbigt att ha ett hus med stor baksida o framsida själv när man är 82 år så det känns bra att hon slipper det! Vi passade även på att plocka lite blommor och besökte moffas grav en sväng! Han har inte fått gravstenen ännu men nu är den påväg! Har vart lite tjorv med den men nuså, kommer bli jättefint!



Kommentarer
Postat av: Gulli

Het du e katta patta ;P (du me janne panne)

2009-07-20 @ 22:36:36
Postat av: Ellen

Men världens härligaste bild på dig där! :D

2009-07-24 @ 18:11:27
URL: http://meretrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0