Magnusfirande o badning för min del!

Igårkväll var det galejj för Magnus - Grattis i förskott btw =) Det var jättetrevligt och skitkul! Galejjet va på Lulen Trafikskolas stora uteplatsbalkong. Hur nice som helst! Joel o Victor hade bakad köttfärspaj som vi smaskade på och drack våra öl. Synd att jag glömde kameran hemma bara.. men jag va Magnus oersonliga fotograf med hans kamera så jag inväntar bilder från honom =)

Vaknade upp helt okej idag faktiskt jag brukar bli ultrabakis men idag hade jag inte ens ont i huvudet, jag misstänker att det är för att jag bara drack öl, annars brukar jag dricka vin med. Jag Janne Jeffa o Mikaela packade ihop korv muffins o en engångsgrill o begav oss först till Häggenås och efter att ha grillat och slagits med tusen bromsar fick vi nog och åkte på Lits Camping, där vare mycket bättre =)





Nu håller jag på att få ett psykiskt sammanbrott eller nåt för det kliar så in i hela helvete på heeela kroppen för jag har solat o vart torr.. jag håller på att bli tokig och inget hjälpeeeer!
Nu - filmdax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0