Allvarliga sömnproblem..

Alltså det är nåt allvarligt fel på mej.. jag kan inte sova på nätterna... det går inte.. jag ligger och vrider och vänder mej, det är för kallt och för varmt och allt är obekvämt vad jag än gör, huvudet värker.. ne fy.. det här suger verkligen! Har vart såhär i snart en vecka, inte precis varje dag men 4 av 7 iallafall. Det här resulterar i att jag såklart är trött som en gris och har skitont i huvudet hela dagarna.. igår gick jag hem från jobbet för huvudet inte klarade att sitta vid en dator mer och idag får jag vara hemma för jag fortfarande har skitont i huvudet.. det här gillar jag icke!
Ne nu är det fördigklagat! Nu ska jag försöka sova igen... suck!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Minna

pussar på Kattas kind Huvva, hoppas du sover gott i natt!

PS, det är inte bara jag som lägger ut lustiga bilder på dig - checka Lillis blogg vettja =) DS

2009-08-03 @ 20:48:35
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0